torsdag 12. mars 2015

Dagen derpå....

Kjære vene…
Jeg er overveldet av responsen jeg har fått og får på åpningen av kvaalenogmor .:-)
Tusen takk til alle dere som har vært innom, og jeg håper dere fortsetter å følge meg her. :-)
I dag har det vært «Kom deg ut dagen», og mens hele halve kommunen har vært oppe i skitrekket, har mor tuslet nede i strandkanten og snust inn lukten av sjø. DSC_0239
Kvålen og hans avleggere har vært oppe i fjellet, og jeg håper de kledde seg for anledningen.
Det med bekledning er et tema som går igjen her i Lyngvn.
Kvålen er en mann som jobber mye og med mye rart. Derfor ser man han nesten alltid i en skitten kjeledress, eller i et par skitne og fillete jeans..med en like skitten og fillete genser til. Og raggsokkene….Raggsokkene henger på – sommer som vinter….Mor er som kvinner flest, og liker å se mannen sin i noe annet passende når vi skal ut – om det så bare er ned på butikken. (Noe Kvålen ikke alltid ser helt vitsen i….)
Så også en gang for en stund siden her hjemme:
Mor:»Kjære deg Kvålen….Kan ikke du ta på deg noe annet nå? Siden vi skal ned og handle? Du er jo så fin når du shiner deg opp litt?»
Kvålen (Ser nedover seg selv):»Neeeh. Kan’ke det vettu. Folk kunne jo tro at jeg hadde tenkt å begynne å være velkledd til alle døgnets tider. Det ække bra for immidsjen min det….»
992808_10151397215111396_1957380243_n
Ingen fare Kvålen..ingen fare for at «immidsjen» din skal ryke på grunn av en ren bukse og t-skjorte…… ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar